Home | Webové stránky | Proč mít webové stránky

Web pro realitní kancelář

V dnešní době je z 90% nedílnou součástí každé realitní kanceláře inzerce na internetových inzertních portálech. Realitní kancelář tak musí své nemovitosti do těchto portálů zadávat, čímž se částečně zviditelňuje a umožňuje tím svým klientům jakožto prodávajícím svoji nemovitost prodat, či pronajmout. K tomu jí pomáhá realitní software Realko, což zadávání nemovitostí na realitní servery výrazně ulehčuje svým exportem. Na web se pak dostávají nemovitosti stejným způsobem.

V mnoha ohledech to však nestačí. Na realitních serverech se může realitní kancelář prezentovat jen omezeně a to většinou jen odkazem na web realitní kanceláře nebo zviditelněním jejich kontaktů. Nemovitosti na realitních portálech mají jen omezeně zobrazované informace a o realitní kanceláři, její historii, nabídce služeb, se potencionální klient nedozví skoro nic.

Proč by měla mít realitní kancelář svoji webovou prezentaci?

  • Realitní kancelář se může prezentovat bez omezení
  • Informuje o své historii, schopnostech a portfóliu svých služeb.

Zvyšuje tak svoji důvěryhodnost, má možnost se od ostatních odlišit a vylepšit tak svoji prestiž. Pomocí formulářů, umožňuje klientům zaslat svojí poptávku po nemovitosti přímo do realitní kanceláře nebo požádat o pomoc s prodejem nebo pronájmem.

Realitní servery se obecně zaměřují na celé spektrum typů nemovitostí, však pokud se Vaše realitní kancelář specializuje jen na některé typy nebo výjimečné exkluzivní nemovitosti, web tomu může maximálně přizpůsobit.

Na svém webu může zobrazovat kompletní a detailnější informace ke svým nabídkám. Navštěvník realitního serveru se tak po té může dozvědět více o nemovitosti prostřednictvím webu RK, kterou si vyhledal v inzerci.

Ve všech těchto kritériích se realitním kancelářím snažíme nabídnou maximum, abychom jí vyšli s jejími požadavky vstříc a umožnili tak zcela cíleně zaměřit vývoj webu dle požadavků. Realitní kancelář by si před zahájením samotné tvorby webu měla důkladně promyslet, jak se chce prezentovat a co svým klientům skrze webové stránky sděluje.